Met de puppy’s van Viv ( 4 maand) zijn we naar de vijver gereden.
Hun eerste water gewenning en bij sommige was dat geen probleem, terwijl andere een beetje terug houdend waren.
Gelukkig was Gunther er om een handje te helpen en na een paar seconden was iedere pup aan het zwemmen.
Zwemmen t.t.z met hun achterwerk te diep in het water en dan met de voorpoten slagen op het water.
Gelukkig had Gunther droge kleding bij.
Is was dus vergeten mijn telefoon op te laden met een gevolg dat ik geen foto’s kon maken.
Hopelijk kunnen jullie de filmpje bekijken.
IMG_0946 IMG_0965 IMG_0946IMG_0965IMG_0946IMG_0965

Met ons Yetti detectie gaan doen.
Het was binnen in een koele ruimte.

IMG_0965 IMG_0946IMG_0965IMG_0946
Het was ook te warm in het hondenhok ,dus mijn 8 honden in huis.
Ons Treesje wordt niet gerust gelaten door Zoë en Yetti.

Een appartement vol honden ,ik ben een gelukkig mens !